Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
 } //-->

نمایشگر آمار آلکسا

شيث رضايي 




















يكي از بهترين وبلاگ ها

سلام خدمت همه ي باز ديد كنندگان لطفا نظر خودرا در مورد سايت بگوييد

شیث رضایی خنکدار، در ۱ فروردین ۱۳۶۳ در حمیدآباد ساری متولد شد. او اصالتاً اهل سوادکوه است.شیث فوتبال را از سایپا به مربی‌گری آقای جیوانی آغاز کرد. شیث رضایی سابقۀ بازی در تیم ملی امید نوجوانان و جوانان را هم دارد.

شیث رضایی از فصل ۸۲-۸۳ عضو تیم پرسپولیس (پیروزی) تهران است. او در پست دفاع بازی می‌کند.شیث تا فصل ۸۶-۸۷ در پرسپولیس توپ زد که در این مدت، در مجموع ۸۴ بازی لیگ برتر، ۵ گل به ثمر رسانید. در همین مدت، شیث رضایی در ۱۱ بازی جام حذفی شرکت داشت و ۱ گل نیز در کارنامۀ این بازی‌ها به نام او ثبت شد.

شیث در نیم‌فصل دوم سال ۸۶-۸۷، به‌دلیل فحاشی به یکی از هواداران تیم پرسپولیس، به‌دستور افشین قطبی سرمربی وقت تیم پرسپولیس، از حضور در تمرینات پرسپولیس و مسابقات منع شد و رسانه‌ها از این رویداد، با عنوان «اخراج شیث رضایی» یاد کردند.

شیث رضایی در فصل ۸۷-۸۸ همراه با تیم صبا به زمین لیگ برتر فوتبال ایران گام نهاد و در ۳۲ بازی، با این تیم همراه شد و ۱ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. وی در بازی‌های آسیایی نیز همراه صبا در ۶ بازی توپ زد.

شیث رضایی در فصل ۸۸-۸۹، دوباره به پرسپولیس پیوست و در همان فصل، در ۲۳ بازی لیگ برتر بازی کرد و ۱ گل هم به ثمر رساند. وی در همین مدت، در ۶ بازی جام حذفی، ۱ گل دیگر را به کارنامۀ خود افزود.

شیث در فصل ۸۹-۹۰ نیز در ۱۱ بازی همراه پرسپولیس به میدان مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گام نهاد.

شیث رضایی به دلایل نامعلومی، پس از دربی شصت و نهم، توسط علی دایی، سرمربی پرسپولیسکنار گذاشته شد؛ اما به‌دنبال سه شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر و دریافت ۷ گل در دو بازی، داییبالاخره موافقت کرد که کاپیتان تیمش مجدداً در تمرینات حاضر شود.

شیث رضایی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ عضو تیم ملی امید بود. وی در مهر ۱۳۸۵ برای شرکت در تورنمنت تدارکاتی LG، به تیم ملی دعوت شد. شیث اولین بازی ملی خود را در مقابل عراق در ۱۲ مهر ۱۳۸۵ انجام داد و در این دیدار توانست نخستین و تنها گل ملی خود را به ثمر برساند.

یکی از کارهای معروف شیث رضایی، اعلام خطر دروغین در هواپیما توسط میکروفون مهماندار بود که باعث وحشت در میان مسافران گردید. اخراج او و ماجراهایش با علی دایی هم که مدت‌ها نقل محافل خبری و ورزشی بود.

شیث رضایی، در اولین روز مربی‌گری حمیدرضا استیلی، توسط سرمربی جدید تیم پرسپولیس به تمرینات این تیم دعوت شد. البته سرمربی تیم پرسپولیس، شروطی را برای حضور شیث رضایی در پست مدافع عنوان کرد که شیث نیز این شروط را پذیرفت. هواداران رضایی امیدوارند که او دیگر مرتکب اشتباهی نشود که منجر به اخراج شیث رضایی از تیم پرسپولیس گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,ساعت 20:59 توسط سجاد صائميان|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->

 Design By : Pichak